21 март 2010

ЩА *
(+ реплики от Генка, Ненов и Ангелина)


Той е правилник**, защото
прави правилни неща.
Прав е, че това е гот, но
като него чак не ща.

Ща да лягам вечер рано.
Ща да пия билков чай,
по-редовно да се храня,
в бачкането да съм най.

Ща да давам, ща да мога,
ща да бъда по-засмян...
Но от всичко май най-много
ща да съм си бай Иван :)




Генка: (13:37)

Аз пък ща, хем без да ща -
само хубави неща :)



Ненов: (14:24)

Аз не ща да съм виновен
че прахосвам си нощта,
а нощта да е виновна
че прахосвам си деня,
и деня да е виновен
че прахосвам сто неща.
Те ме чакат кротко вечер,
всяко чака своя ред,
аз не ща да бъда реден
майната му ред проклет



Ангелина: (19:15)

"ЩА" ми напомни да бъда ЩАстлива
просто от туй, че съм ЖИВА..

P. S.
А и вече съм здрава, затуй скоро требе
да сбъдна кафе-среща със Лена и тебе :)
След няколко дни приключвам лечението
и... съм готова за приключението!

Подпис: Гладната мечка, дето хоро не играе...
Пиша го просто... така - да се знае
:)



* "Ща" идва от заглавието на Бойко Ламбовски "Ща да съм затворник от Гуантанамо"
линк: Б. Ламбовски, "Ща да съм затворник от Гуантанамо"

** Светослав Кехайов ползва на стената ми във фейсбук думите "страхотник" и "невероятник".

Няма коментари:

Публикуване на коментар