15 март 2013

Ми музиката?!...


(SMS-ен диалог с Мария Донева, Мариан, Венци, Весето и ТТ)


до ТТ, Генка, Мариан, ...

Ми музиката?! Накъде отива?!
От простотии - ох, аман, аман!
Душата ми копнее за красиво.
Защо не пускат вече Клайдерман?! :)


Мария Донева: (12:28)

Животът е изпълнен със загадки,
неразбираем си е по природа.
Което ти наричаш звуци сладки,
за друг е само шум и стара мода.

Различно хората празнуват.
Ушите нееднакво чуват. :)
---


до Мария Донева:

От думите ти блика жива сила.
Героят ми е дървен и намила:

...
Ми "Златния Орфей" защо го спряха?!
Кому попречи?! Ми програма "Знание"?!
А спомняте ли си за "Родна стряха"?
Деструктори! Пейзани!... :)
---


Мария Донева: (12:42)

Да!


Венци: (12:46)

Той, Клай дер ман ще дойде през април...


Весето: (15:02)

Другарят Клайдерман еврейска шашърма е.
Не знам копнежът ваш дали ще утоли...
В YouTube бръкнете - за Corea и за Jarrett -
красиво свирят и е без пари! ;-)


до Весето:

На тези музиката аз не я разбирам.
Не знам... Мелодията някак се криви.
Добрата музика върви добре със бира.
Тъй както киното със пуканки върви. :)


Мариан: (20:21)

Добрата музика върви и със ракия.
И даже със ракия по ме радва.
Какво ще ми ги хвалите ония?
Те нявга да са свирили на сватба?!
;-)))
---


Венци:
Видео (линк): Ханс Гройнер: Музиката на Талониус Монк
---
* Силно препоръчвам това кратко филмче. (бел. и.)


Весето: (16:54)

О, ценности, о, времена, о, нрави! -
Тъй относителни сте вий...
А ние - крехки, беззащитни твари -
илюзии за абсолют крепим...


ТТ: (17:14)

Е, те това е! Кръв вода не става!
И Веси вече пише във куплет!
То май не виждам някой да остава
извън графата "SMS-поет"!

Обичам язе есемесно слово.
От него небосвода виждам син!
Душевни пришки да цери готово -
то иде ми подобно вазелин.


:))))))))))))
---

1 коментар:

  1. То тук сега каквото и да кажа,
    ще има лек е посбръчкал се ефект.
    Въпрос е на престиж и вече даже
    на чест е да си СМС-поет!


    Kapi

    ОтговорИзтриване