31 юли 2013

Моето отношение към протеста... :)


( и това е SMS :)

Моето отношение към протеста е несериозно.
Неправилно е моето отношение към протеста.
Зяпам плакатите, хората... Все на шеги ме избива.
Или на обичливост. На обичливост - по-често.

Моето отношение към протеста е неконструктивно.
Не така са издигнати пирамидите във Египет.
Фотографите ми изглеждат като от NatGeo* -
дивото снимат - всекидневно е питомното.

Моето отношение към протеста преобладава.
Аз съм спонтанен/стихиен, но тих идиот*.
Слава на нашата стара и кротка държава,
дето по невнимание си роди народ. :)


Бележка: Тук "народ" е в смисъл - много хора. Като на тази снимка. Примерно: насъбра се народ; или "хиляди маса народ" (Гео Милев - СЕПТЕМВРИ). Не бих ползвал "народ" в смисъла на "цял народ", "българския народ", защото ми се струва неопределено (оттам - и безотговорно, незначещо нищо). Някой да знае какъв процент от населението на България може да се приеме за "целия български народ"? Такива думи (в абстрактния им смъсъл) са дадени само за велики хора: като Христо Ботев ("Народе????") или Велислава Дърева ("Българският народ изгуби своя духовен отец").


(Ако някой дава за под черта пояснение на "идиот" - вземаме всякакви) :)



Това във facebook:
под снимка на Петя Миладинова
на стената на Лидия Михова

* идиот - от старогръцкото idios (свой, собствен, вътрешен). Така наричали в древна Елада човек, който не гласува. (бележка от Орлин Йорданов**)

** Орлин Йорданов във facebook

Няма коментари:

Публикуване на коментар